مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 09:222022-02-01سياسي

روایت شهادت جوان انقلابی با فروکردن پیچ گوشتی در گوشش


هیچ روزی به اندازه روز هفتم بهمن ماه 57 در بین روزهای تاریخ انقلاب بیرجند ماندگار نشده، روزی که خاطره اش بعد از گذشت 40 سال هنوز در خاطره خیلی ها مانده است.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ تاریخ انقلاب که در ذهنش ورق می خورد و به صفحات اول نزدیک می شود انگار هنوز شور انقلاب در رگ هایش جاری است.

  شوری که در او و خیلی از دوستانش همراه با شعور شد و سیلی به راه افتاد برای حق جویی.

این روزها او در کوچه و خیابان های بیرجند یک بار دیگر تصویر سال های انقلاب را از نظر می گذراند، تصاویری از شهامت و همدلی که به فرمان رهبری فرزانه نقش بست و پیروزی را در مقابل باطل رقم زد که داستانش الگوی جهان شد.

  سید حسین اصغری از جمله افرادی است که همراه با عده زیادی از مردم بیرجند به فرمان امام خمینی(ره) لبیک گفت و امروز  همراه ما در کوچه های انقلاب قدم می گذارد تا دوباره دفتر خاطراتش را ورق بزند.

آن طور که به یاد دارد، می گوید: اوایل سال 57 اولین گام های انقلاب در بیرجند برداشته شد و بیشتر جوانان بیرجند مسجد آیت ا.

آیتی را به عنوان مرکزی برای تصمیم گیری و ردو بدل اعلامیه ها انتخاب کردند اما آن زمان مسجد فقط دو اتاق با سقف گنبدی داشت که بیشتر اوقات پشت بام آن مرکز تجمع بود و چون اکثر انقلابیون از مدارس جمع شده بودند به مسائل امنیتی آگاه نبودند و به صورت  خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت شهادت جوان انقلابی با فروکردن پیچ گوشتی در گوشش

روایت شهادت جوان انقلابی با فروکردن پیچ گوشتی در گوشش