مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 09:222022-02-01بين الملل

وزیر خارجه لبنان: باید با سلاح حزب الله مدبرانه برخورد شود


وزیر خارجه لبنان در گفت گو با رسانه های کویت به صحبت درباره سلاح حزب الله لبنان پرداخت.

- وزیر خارجه لبنان: باید با سلاح حزب الله "مدبرانه" برخورد شود وزیر خارجه لبنان در گفت گو با رسانه های کویت به صحبت درباره سلاح حزب الله لبنان پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، عبد الله بوحبیب، وزیر خارجه لبنان که درحال حاضر در کویت به سر می برد در گفت وگو با رسانه های این کشور و در پاسخ به سوالی درباره سلاح حزب الله اظهار کرد: ملت لبنان یک ارتش می خواهند و اشغالگری اسراییل مقاومت را به ما تحمیل کرده است.

لبنان معمولاً به قطعنامه های بین المللی پایبند است و تعهدات بین المللی خود را اجرا می کند، اما باید با این موضوع (سلاح حزب الله) عاقلانه و مدبرانه برخورد شود؛ چراکه برخی از تعهدات و تصمیمات از یک سو مستلزم گفت وگو و تفاهم داخلی و از سوی دیگر تفاهم خارجی هستند.

وی افزود: امیدواریم در اینجا برادران عرب در برخورد و تعامل با این موضوع در کنار ما باشند و اجرای قطعنامه های بین المللی معمولاً زمان بر است، برای مثال قطعنامه 425 شورای امنیت پس از دو دهه اجرا شد و قطعنامه شماره 242 تاکنون اجرا نشده است.

بو حبیب ادامه داد: بسیاری از تصمیمات اجرایی نشد و هنوز رسیدگی به این تصمیم به همراه برادران آغاز نشده است و باید به آن رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه لبنان: باید با سلاح حزب الله مدبرانه برخورد شود

وزیر خارجه لبنان: باید با سلاح حزب الله مدبرانه برخورد شود