مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 08:372022-02-01سياسي

گام های پایانی توسعه گازرسانی در کرمانشاه/ 24 روستا بخش بیلوار گازدار می شوند


فرماندار کرمانشاه با اشاره به گازرسانی به 24 روستای شهرستان در دهه فجر امسال، گفت: جشن اتمام گازرسانی به روستاهای بخش بیلوار کرمانشاه را خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: 71 طرح عمرانی و اقتصادی در دهه مبارک فجر امسال با اعتباری بیش از یک هزار و 150 میلیاردتومان در شهرستان کرمانشاه افتتاح و به بهره برداری می رسد.

30 طرح از این تعداد را اقتصادی و 41 طرح را عمرانی دانست و افزود: با افتتاح و بهره برداری از طرح های اقتصادی برای یک هزار و 336 نفر اشتغال ایجاد می شود.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به گازرسانی به 24 روستای شهرستان در این ایام، گفت: جشن اتمام گازرسانی به روستاهای بخش بیلوار کرمانشاه را خواهیم داشت و آخرین روستای این بخش (کرم بست) الان در حال نصب علمک های گاز هستند و خدا را شاکریم که امروز شاهد توسعه و پیشرفت در دورترین روستاهای استان هستیم تا مردم از نعمت این عمران و آبادی بهتر بهره مند شوند.

آبرسانی به 27 روستای حوزه شهرستان، هفت طرح گلخانه ای با حمایت دولتی و سرمایه گذاری شخصی، خدمات خوب درمانی در بیمارستان بیستون، طرح بزرگ بیمارستان حکیم در شهر کرمانشاه و چند طرح اقتصادی همچون توسعه کاشی بیستون و کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های پایانی توسعه گازرسانی در کرمانشاه/ 24 روستا بخش بیلوار گازدار می شوند

گام های پایانی توسعه گازرسانی در کرمانشاه/ 24 روستا بخش بیلوار گازدار می شوند