مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 08:072022-02-01سياسي

مرز تخریب کجاست؟!/ پاسخ «جوان» به دروغ بافی روزنامه اصلاح طلب


اتفاق خاصی در مورد دیدار مجازی رییس جمهور یک کشور دیگر با وزیر ایرانی نیفتاده است و روزنامه سازندگی فقط با دروغ و تحریف و تخریب تلاش کرده سیاست خارجی دولت رییسی را تحقیرآمیز جلوه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، تیتر یک روز گذشته روزنامه سازندگی با فونت درشت – خیلی درشت- این پرسش بود که مرز تحقیر کجاست؟ روی کاریکاتوری تمام قد از رستم قاسمی، وزیر راه و مسکن و شهرسازی کشورمان و علی اف، رییس جمهوری آذربایجان و طعنه به دیدار مجازی این دو با یکدیگر در سفر قاسمی به آذربایجان.

سازندگی زیر آن تیتر که گویی فونت درشتش را بخشی از استدلال حساب کرده، نوشته: سفر قابل تأمل رستم قاسمی، وزیر مسکن و شهرسازی به جمهوری آذربایجان و دیدار مجازی با رییس جمهور آن کشور به انتقادات از وی دامن زد و این پرسش را پیش کشید که اگر قرار بر دیدار مجازی است، چرا باید به چنین سفر هایی رفت؟ سؤال البته بی راه نیست؛ اما عامدانه غلط نوشته شده و همین هم بیراهش می کند.

اگر قرار بر دیدار مجازی است.

آیا وزیر مسکن ایران برای دیدار با رییس جمهور آذربایجان به این کشور رفته بود؟ مگر وزیر، آن هم وزیر مسکن و نه حتی وزیر خارجه، همتای رییس جمهور است که سفر برای چنین دیداری، اصل باشد؟ پس حالا ببینیم چرا باید به چنین سفر هایی رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز تخریب کجاست؟!/ پاسخ «جوان» به دروغ بافی روزنامه اصلاح طلب

مرز تخریب کجاست؟!/ پاسخ «جوان» به دروغ بافی روزنامه اصلاح طلب