مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 04:272022-02-01سياسي

ایجاد امکان اسکان موقت بی پناهان در مرودشت


با توجه به سردی هوا در فصل زمستان و احتمال خطرات جانی برای افراد بی سرپناه و معتادین متجاهر و همچنین پیشگیری از وقوع جرم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرودشت دستور ایجاد مکانی برای اسکان موقت با همکاری شهرداری مرودشت را صادر کرد.

- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرودشت گفت: با هماهنگی و تعامل و همکاری برخی از دستگاه ها و نهادهای اجرایی متولی، معتادین متجاهر نیز که قصد بازگشت به اجتماع را داشته باشند با تأمین مخارج درمان از سوی اداره بهزیستی و شهرداری شهرستان مرودشت می توانند با مراجعه به کمپ رایگانی که به همین منظور تدارک دیده شده است دوره درمان خود را سپری نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری فارس، قاضی محمد زارع در ادامه هدف اصلی از ایجاد این کمپ را فراهم آوردن جامعه ای سالم و حمایت از اقشار آسیب پذیر و معتادین متجاهر برای بازگشت دوباره به اجتماع خواند.

او گفت: برای پیشگیری از وقوع جرم راه اندازی کمپ معتادین یکی از مؤثرترین و مهمترین راهکار جهت سلامت افراد جامعه بوده و به همان اندازه که سلامت روانی و جسمانی افراد یک جامعه در بقاء و بالندگی جامعه و ایجاد امنیت مؤثر است.

زارع افزود: اعتیاد و آثار سوء جسمانی، روحی و روانی و اجتماعی آن به عنوان یکی از وخیم ترین معضلات زندگی اجتماعی و عامل تهدیدکننده سلامت اجتماع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد امکان اسکان موقت بی پناهان در مرودشت

ایجاد امکان اسکان موقت بی پناهان در مرودشت