مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 22:272022-01-31سياسي

عدالت محوری و فساد ستیزی از شعارهای دولت سیزدهم است


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: عدالت محوری و فساد ستیزی از شعارهای دولت سیزدهم است و همه موظفیم برای تحقق آن در این راستا تلاش کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، سیدهادی طباطبایی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار کاشمر گفت: عدالت محوری و فساد ستیزی از شعارهای دولت سیزدهم است و همه موظفیم برای تحقق آن در این راستا تلاش کنیم، وی افزود: انتصاب فرمانداران در استانداری خراسان رضوی بر اساس شاخص ها بوده است و سعی کردیم با مشورت بزرگان و نخبگان افراد شایسته و توانمند را برای تصدی مسؤلیت ها انتخاب کنیم.

طباطبایی خاطرنشان کرد: تاکنون مراسم معارفه 21 فرماندار در خراسان رضوی انجام شده و 12 فرماندار باقیمانده نیز به زودی معرفی می شوند.

روند انتخاب و معارفه فرمانداران مطابق روال قانونی وزارت کشور در خراسان رضوی در جریان است و غالبا نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در جریان تغییر فرمانداران قرار دارند.

وی افزود: اگرچه برای انتخاب فرمانداران از همفکری و مشاوره نیروه های حزب اللهی، مردمی و نخبگان کمک می گیریم، ولی در نهایت تصمیم نهایی را خودمان می گیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت محوری و فساد ستیزی از شعارهای دولت سیزدهم است

عدالت محوری و فساد ستیزی از شعارهای دولت سیزدهم است