مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 21:522022-01-31بين الملل

نماینده حزب الله: مقاومت قادر به اعمال شروط خود بر دشمن آمریکایی است


نماینده حزب الله در پارلمان لبنان با تاکید بر صبر ملت لبنان در برابر تحریم های آمریکا برای دفاع از شرافت خود و استقلال کشورشان گفت که محور مقاومت قادر به اعمال شروط خود بر دشمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد رعد عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان تاکید کرد که ملت لبنان تسلیم اراده بیگانه نخواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالنشره ، رعد تصریح کرد: آمریکایی ها، اسراییلی ها را به کار می گیرند تا بروند و برای تطمیع کشورهایی مانند امارات، ترکیه و دیگران کار کنند و به کشوری که تسلیم نمی شود دستور ایجاد خرابکاری  در آنجا را می دهند  و می گویند سیستم بانکی اش را نابود کنید.

وی افزود: همین امر در لبنان اتفاق افتاد.

کشوری که می خواهد از حاکمیت خود با خون فرزندانش محافظت کند؛ اما آمریکا عزتمندی ملت لبنان را ممنوع کرده است و می خواهد آنها را تحقیر و تسلیم کند تا در برابر تمامی دستورات دولت آمریکا و پشت سر آن دشمن صهیونیستی سر تسلیم فرود آورند.

رعد امروز در مراسم ختم یک شخصیت مقاومت لبنان با اشاره به اینکه امروز لبنان در شرایط بحرانی فشار و محاصره به سر می برد که مردم آن از لقمه نانی هم برای زندگی محروم شده اند، گفت:نهادهای ما در این مملکت در حال تخریب هستند و هدف فقط گرسنگی نیست، یعنی ما اگر گرسنه بمانیم، مردمی با عز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده حزب الله: مقاومت قادر به اعمال شروط خود بر دشمن آمریکایی است

نماینده حزب الله: مقاومت قادر به اعمال شروط خود بر دشمن آمریکایی است