مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 21:522022-01-31سياسي

اعطای حکم بارنشستگی مستمری بگیران در 430 روستا همزمان با ایام دهه فجر


مدیر صندوق بیمه روستایی و عشایری اردبیل از اعطای حکم بازنشستگی و مستمری روستاییان در 430 روستای استان اردبیل همزمان با ایام دهه فجر خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیر صندوق بیمه روستایی و عشایری اردبیل از اعطای حکم بازنشستگی و مستمری روستاییان در 430 روستای استان اردبیل همزمان با ایام دهه فجر خبر داد.

رضا عبداللهی بعدازظهر 11 بهمن در مراسم اعطای حکم بازنشستگی و مستمری روستای خلیل آباد بخش هیر با اشاره به اینکه در روستاهای استان اردبیل 181 هزار نفر واجد شرایط بیمه روستایی هستند، خاطر نشان کرد: در حال حاضر 64 هزار نفر برای بیمه روستایی اقدام نموده و در حال حاضر 115 هزار نفر از واجدین شرایط در استان تحت پوشش بیمه نیستند.

مدیر صندوق بیمه روستایی و عشایری اردبیل با اشاره به اینکه ضریب پوشش بیمه روستایی در استان اردبیل 29 درصد است، خاطر نشان کرد : این میزان نسبت به میانگین کشوری که 20 درصد است بالاتر می باشد.

به گفته عبداللهی در طی 10 ماهه اخیر 320 میلیارد ریال واریزی بیمه از سوی مردم انجام شده و 280 میلیارد ریال نیز به بازنشستگان و مستمری بگیران استان واریز شده که البته از سوی دولت 640 میلیارد ریال واریزی صورت گرفته است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای حکم بارنشستگی مستمری بگیران در 430 روستا همزمان با ایام دهه فجر

اعطای حکم بارنشستگی مستمری بگیران در 430 روستا همزمان با ایام دهه فجر