مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 19:522022-01-31حوادث

اختلاف خانوادگی و انتقام علت اصلی قتل 3 عضو خانواده در کرمانشاه


بازپرس ویژه قتل دادگستری کرمانشاه از اختلاف خانوادگی و گرفتن انتقام به عنوان علت اصلی قتل سه عضو خانواده در یکی از محلات شهر کرمانشاه خبر داد.

- ، بررسی صحنه جرم روز دوشنبه با حضور بازپرس ویژه قتل، عوامل انتظامی و پلیس آگاهی و قاتل در یکی از محلات شهر کرمانشاه (شهرک پردیس) برگزار و قاتل با اعتراف به قتل سه عضو خانواده همسر سابقش، مسائل خانوادگی، اختلافات، کینه توزی و انتقام را مهمترین انگیزه برای ارتکاب این جنایت خانوادگی اعلام کرد و اظهار کرد: با نقشه قبلی و با هدف دیدن فرزندم که نزد مادرش بود وارد خانه شده و با خوراندن آبمیوه مسموم ابتدا آنها را بیهوش کرده سپس با استفاده از سلاح کلت کمری که از قبل تهیه کرده بودم به هر کدام دو گلوله (یکی به سر یکی به قفسه سینه) شلیک کردم.

وی که تحت الحفظ و با دستبند و پابند به این محل آورده شده بود نسبت به تشریح کارهایی که در شب حادثه انجام داده اقدام کرد و افزود: پس از اینکه به آنها آبمیوه مسموم دادم، صبر کردم تا به خواب عمیق بروند و در پایان با شلیک 2 گلوله به هر کدام نقشه قتل شأن را عملی کرده بسرعت از محل خارج شدم.

امیرحیدر محمدی باپرس ویژه قتل دادگستری کرمانشاه نیز در سخنانی با بیان اینکه بامداد هفتم بهمن این جنایت به پلیس اطلاع داده می شود، تصریح کرد: قاتل با تلاش عوامل پلیس آگاهی در کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف خانوادگی و انتقام علت اصلی قتل 3 عضو خانواده در کرمانشاه

اختلاف خانوادگی و انتقام علت اصلی قتل 3 عضو خانواده در کرمانشاه