مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 19:472022-01-31سياسي

افتتاح و آغاز به کار 500 طرح و پروژه در دهه فجر در زنجان


بیش از 500 طرح و پروژه طی ایام الله دهه فجر برای شهرستان زنجان در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پرویز خالقی عصر امروز در جمع نشست خبری با اصحاب رسانه زنجان در مورد برنامه های فجر 43 اظهار کرد: سعی ما بر ارائه آمار دقیق و ایجاد نشاط و امید در جامعه است.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلابی بزرگ در تاریخ است، عنوان کرد: باید 40 سالگی انقلاب اسلامی متفاوت باشد.

وی با بیان اینکه بیش از 500 طرح و پروژه طی ایام الله دهه فجر در این شهرستان در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: از این تعداد 482 طرح و پروژه در حوزه پروژه های عمرانی است.

خالقی با اشاره به اینکه 433 طرح و پروژه در این بازه زمانی قرار است به مرحله افتتاح و بهره برداری برسد، اضافه کرد: ارزش ریالی این پروژه ها بالغ بر160 میلیارد تومان است.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه 49 طرح به مرحله آغاز عملیات اجرایی با اعتباری بیش از 140 میلیارد تومان رسیده است، تصریح کرد: در مجموع دهه فجر امسال عملیات اجرایی 501 طرح با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان افتتاح خواهیم شد.

وی با بیان اینکه 17 طرح بزرگ سرمایه گذاری علاوه بر پروژه های عمرانی نیز همزمان با دهه فجر امسال افتتاح می شود، ادامه داد: این طرح با حجم سرمایه گذاری 890 میلیارد تومانی شهرستان افتتاح می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و آغاز به کار 500 طرح و پروژه در دهه فجر در زنجان

افتتاح و آغاز به کار 500 طرح و پروژه در دهه فجر در زنجان