مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 19:122022-01-31اقتصادي

شرکت پالایش نفت تبریز 30 میلیون سهامدار دارد


مدیر عامل شرکت پالایش نفت تبریز گفت: این شرکت، بنگاه اقتصادی بزرگ شمال غرب کشور بوده که در سال جاری یک هزار و 400 میلیارد تومان مالیات تحویل دولت می دهد و 30 میلیون سهام دار دارد بنابراین هرگونه اطلاع رسانی ناصحیحی ظلم بزرگی در حق سهامداران است.

- غلامرضا باقری روز دوشنبه، 11 بهمن ماه در همایش سالانه فعالین فضای مجازی ناحیه سپاه امامت که در پالایشگاه تبریز برگزار شد، اظهار کرد: دهه فجر زمان مناسبی برای اعتلای سازمان های کشور بوده و این اعتلا تنها با تیم سازی مناسب در سازمان ها شکل می گیرد.

برای اعتلای سازمان های کشور باید تیم سازی خوبی در جامعه انجام شود و افراد با آرمان های مشترک جمع شده و تحت رهبری قوی و با افکار نوین در یک نقطه ی آرمانی با یک دیگر توافق کرده و در راه رسیدن به آن تلاش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: انقلاب اسلامی نیز بر اساس همین تیم سازی شکل گرفت؛ افرادی که افکار متفاوتی داشتند تحت رهبری امام راحل(ره) جمع شده و مسیری را تنظیم کرده و به هدف خود رسیدند که تا امروز دشمنان ما سعی می کردند تا این تیم سازی را از بین ببرند اما به حول و قوه الهی موفق نشدند.

وی افزود: دهه فجر تنها یادآور روزهای گذشته نیست چراکه بخشی از آن یادآوری و بازگو کردن این دوران برای نسل جوان بوده تا با ایثارگری های جوانان آن زمان آشنا شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت پالایش نفت تبریز 30 میلیون سهامدار دارد

شرکت پالایش نفت تبریز 30 میلیون سهامدار دارد