مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 19:072022-01-31حوادث

دستگیری عامل اصلی و 50 عضو یک شرکت هرمی در اصفهان


فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری عامل اصلی راه اندازی یک شرکت هرمی و 50 عضو این شرکت با اقدام هوشمندانه مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهارداشت: مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود دریافتند زنی به صورت غیرمجاز اقدام به راه اندازی شرکت بازاریابی شبکه ای در شهر اصفهان کرده که در بررسی ها و استعلام های انجام شده متوجه شدند این شرکت فاقد هرگونه مجوز قانونی است.

وی افزود: در ادامه تحقیقات تخصصی صورت گرفته توسط کارشناسان مشخص شد، فعالیت این شرکت نیز به صورت هرمی بوده و با فراهم کردن اختلاط بین زنان و مردان در محل شرکت نسبت به عضوگیری آنان برای انجام فعالیت هرمی اقدام می کند.

میرحیدری بیان کرد: موضوع بلافاصله در دستور کار قرار گرفت و مأموران پس از هماهنگی های لازم با مقام قضایی از محل شرکت مذکور بازدید کرده و 50 نفر از اعضای این شرکت که بدون رعایت دستورالعمل های بهداشتی و رعایت شئونات اسلامی در محل حاضر بودند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از پلمب این شرکت با حکم مقام قضایی خبر داد و گفت: در همین رابطه عامل اصلی راه اندازی شرکت هرمی مذکور نیز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل اصلی و 50 عضو یک شرکت هرمی در اصفهان

دستگیری عامل اصلی و 50 عضو یک شرکت هرمی در اصفهان