مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 18:172022-01-31سياسي

وزیر کشور: دشمنان با توسعه صنعت گردشگری، تبلیغات منفی را علیه کشور مدیریت می کنند


گردشگری بیش از هر امر دیگری یک رسانه بزرگ است و می تواند تبلیغات منفی علیه کشورمان از سوی دشمنان با توسعه صنعت گردشگری مدیریت شود.

- گردشگری بیش از هر امر دیگری یک رسانه بزرگ است و می تواند تبلیغات منفی علیه کشورمان از سوی دشمنان با توسعه صنعت گردشگری مدیریت شود.

وزیر کشور با اشاره به اینکه فرهنگ و هویت زیرساخت اصلی توسعه یک کشور است، گفت: ایران اسلامی سرشار از ظرفیت های بومی و محلی فرهنگی است که باید این مهم در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان تقویت و توسعه یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد وحیدی در بازدید از نمایشگاه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به ضرورت تقویت هویت های بومی فرهنگی در کشور، گفت: فرهنگ پایه و زیرساخت اصلی یک کشور است و برای همین بایستی اهتمام جدی به هویت های فرهنگی در کشور اعم از سبک زندگی، پوشش اسلامی داشته باشیم.

وزیر کشور با اشاره به استراتژی قدرت های غربی در نابودسازی فرهنگ دیگر ملت های جهان، گفت: مفهوم اصلی دهکده جهانی الگوسازی فرهنگ آمریکایی در ازای از بین رفتن دیگر فرهنگ هاست.

وی در این خصوص گفت: ترویج فرهنگ آمریکایی دنباله اش سلطه آمریکا بر دیگر ملت های جهان است.

وحیدی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه فرهنگ اصیل دینی و اسلامی نقطه قوت کشور است، خاطرنشان کرد: از جمله فرهنگ متعالی در اندیشه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: دشمنان با توسعه صنعت گردشگری، تبلیغات منفی را علیه کشور مدیریت می کنند

وزیر کشور: دشمنان با توسعه صنعت گردشگری، تبلیغات منفی را علیه کشور مدیریت می کنند