مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 17:572022-01-31سياسي

امضای تفاهمنامه اداره کل میراث تهران و پارک ملی علوم


تفاهم نامه همکاری میان اداره کل میراث فرهنگی استان تهران و پارک ملی علوم و فناوری ، در راستای ارتقا اجرای زنجیره ارزش صنایع دستی و فعالیت های گردشگری منعقد شد.

- ، در حاشیه برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری، به منظور توسعه همکاری در حوزه صنایع فرهنگی و خلاق گردشگری تفاهم نامه همکاری دو جانبه میان اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان تهران به نمایندگی پرهام جانفشان، مدیرکل اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان تهران و پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی به نمایندگی محمد حسین ایمانی خوشخو، رییس این مجموعه منعقد شد.

ایمانی در مراسم امضای این تفاهم نامه و با حضور در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی درباره اهمیت کاربردی تر کردن فناوری در صنعت گردشگری گفت: این تفاهم نامه در راستای رسوخ فناوری در صنعت گردشگری منعقد شد؛ برگزاری نمایشگاه ها در همه جای دنیا مرسوم است و اغلب با هدف آشنایی مخاطب تخصصی و غیر تخصصی در جریان فرآیندهای مشخص برگزار می شود.

رییس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی همچنین تاکید کرد: در صنعت گردشگری هم هر ساله نمایشگاه های زیادی برگزار می شود که عاملان این صنعت در تلاش برای نمایاندن ظرفیت های خود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهمنامه اداره کل میراث تهران و پارک ملی علوم

امضای تفاهمنامه اداره کل میراث تهران و پارک ملی علوم