مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 17:522022-01-31سياسي

پویش هر خانه یک درخت در کرج تا فروردین ادامه دارد


رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: پویش هر خانه یک درخت تا پایان فروردین ادامه دارد.

- پیمان بضاعتی پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اجرای برنامه های نهضت درختکاری 1400 و ثبت درخواست شهروندان در سامانه این سازمان در پویش هر خانه یک درخت گفت: تاکنون به تقاضاهای بیش از 200 شهروند در این پویش رسیدگی شده و 400 اصله درخت مثمر و غیر مثمر در باغچه منازل مجتمع های مسکونی غرس شده است.

وی از آمادگی برای کاشت حدود 50 هزار اصله نهال در این پویش خبر داد و گفت: پویش هر خانه یک درخت و برنامه های دیگر نهضت درختکاری نیز با شعار درخت دوستی بنشانیم با جدیت در حال انجام است تا سبزینگی بیشتری را برای شهر به ارمغان آوریم.

رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بابیان اینکه از منظر توسعه پایدار، استفاده از مشارکت شهروندان تأثیر زیادی در حفظ و توسعه فضای سبز شهری دارد، گفت: هر شهروند با کاشت یک درخت و نهال می تواند در کاهش آلودگی هوا سهیم باشد چراکه هر اقدامی که برای کاهش آلودگی هوا انجام دهیم بازهم کم است.

بضاعتی پور اضافه کرد: از ابتدای فصل سرما نهضت کاشت درخت و جنگل کاری های شهر کرج با رویکرد فراهم آوردن زمینه های مساعد اکولوژیکی در حاشیه بلوار شورا، کنارگذر مهرشهر، اراضی حلقه دره، نهر دلمبر، اراضی ضلع غربی باغستان (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش هر خانه یک درخت در کرج تا فروردین ادامه دارد

پویش هر خانه یک درخت در کرج تا فروردین ادامه دارد