مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 17:472022-01-31پزشكي

16 درصد خوزستانی ها هنوز دز اول واکسن کرونا را نزدند


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: 16 درصد خوزستانی ها هنوز نوبت اول واکسن اول خود را هم دریافت نکردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سید محمد علوی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در اپیدمی ها تعداد بیماران مهم نیست، آنچه اهمیت دارد حفظ جان انسان ها است و سیستمی موفق است که میزان مرگ و میرها را کاهش دهد.

وی افزود: ابتدای شیوع کرونا همه می گفتند که این بیماری مانند سرماخوردگی ساده است و مرگ و میر ندارد اما بعد دیدیم که شرایط به گونه ای دیگر رقم خورد.

بنابراین هنوز ناشناخته ها در مورد این ویروس زیاد است و با تغییر هر سویه، همه سیستم به هم می ریزد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افزایش موارد بیماری در ایران نیز مانند سایر نقاط جهان بسیار بالا است به گونه ای که در مدت سه روز یعنی از دو تا پنج بهمن ماه موارد بیماری بیش از 2.

5 برابر شده است.

در جهان موارد مرگ هم بالا است و تعداد بیماران بحرانی در بیمارستان ها نیز افزایش یافته است وی ادامه داد: بیش از 50 درصد موارد انتقال بیماری در خوزستان در محیط خانواده رخ می دهد، 31 درصد موارد ابتلا در خانواده ها، 21 درصد موارد بر اثر تماس با سایر بستگان و شرکت در مهمانی ها و دید و بازدیدهای خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 درصد خوزستانی ها هنوز دز اول واکسن کرونا را نزدند

16 درصد خوزستانی ها هنوز دز اول واکسن کرونا را نزدند