مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 17:422022-01-31سياسي

موافقت مجلس با خرید خدمت سربازی ظلم بزرگی در حق جامعه کارگری است


دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان های ساوه و زرندیه گفت: موافقت اعضای کمیسیون تلفیق لایجه بودجه 1401 با خرید خدمت سربازی، ظلم و اجحاف بزرگی در حق جامعه کارگری است.

- داود میرزایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه با اشاره به مصوبه خرید سربازی اظهار کرد: موافقت اعضای کمیسیون تلفیق لایجه بودجه 1401 با خرید خدمت سربازی، ظلم و اجحاف بزرگی در حق جامعه کارگری است.

وی با اشاره به این که از مجلس انتظار می رود طبق فرمایش مقام معظم رهبری قوانینی را وضع کنند که منافع ضعفا و فقرا در آن لحاظ شده باشد، افزود: متأسفانه این اقدام هیچ منفعتی برای جامعه کارگری نداشته بلکه برای سرمایه داران و آقازاده ها سازنده است.

دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان های ساوه و زرندیه بیان کرد: جای بسی تأسف است که فرزندان پولداران با پرداخت هزینه به خدمت سربازی نروند و فرزندان کارگران و کارمندان و ضعفا به سربازی رفته و از کشور دفاع کنند.

میرزایی اضافه کرد: این مصوبه به نوعی تضاد طبقاتی را به همراه دارد زیرا فرزندان کارگران و بازنشستگان که از دهک های درآمدی پایین هستند باید به سربازی بروند چون توان پرداخت هزینه خرید خدمت را ندارند.

وی گفت: فرزندان پولداران باید به سفرهای خارجی بروند و به دنبال خوش گذرانی باشند و یا بازار اقتصاد را به دست گیرند و فرزندان کارگر پس از ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت مجلس با خرید خدمت سربازی ظلم بزرگی در حق جامعه کارگری است

موافقت مجلس با خرید خدمت سربازی ظلم بزرگی در حق جامعه کارگری است