مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 17:422022-01-31حوادث

مردم خونگرم ممسنی در تشییع دو کوک افغان سنگ تمام گذاشتند


تشییع با شکوه دو کودک افغان که بر اثر تصادف جان باخته بودند توسط مردم خونگرم نورآباد ممسنی انجام شد.

- تکنسین اورژانس 115 نورآباد ممسنی در گفتگو با خبرنگار فارس در رابطه با تصادف دو کودک تبعه افغان گفت: ساعت 21:19 مورخ 1400/11/18 یک مورد ماموریت به پایگاه اورژانس 2 شهری نوراباد مبنی بر تصادف دوچرخه با خودروی سواری اعلام شد.

سجاد احمدی افزود: من و همکارم کیوان خلیلی بعنوان تکنسین های اورژانس در کمترین زمان به محل حادثه اعزام شدیم و با دختری 6 ساله و پسر 11 ساله مواجه شدیم که وضعیت عمومی خوبی نداشتند و به گفته شاهدان عینی خودروی مذکور پس از تصادف متواری شده بود.

وی گفت: دختر بچه را معاینه کردیم که از ناحیه سر دچار تروما،ضربه و شکستی جمجمه سر، آهیانه و ناحیه پس سری شده بود و کودک دختر همان لحظه در صحنه تصادف فوت کرد و هیچ گونه علائم حیاتی نداشت.

وی در رابطه با وضعیت پسر بچه 11 ساله بیان کرد: ضربه به ناحیه سر، پارگی عیق زیر فک سمت راست حدود 12 سانتی متری و تروما های متعدد از جراحت های وی بود که مشخص بود راه تنفسی انسداد پیدا کرده و هوشیاری هم نداشتند.

احمدی خاطرنشان کرد: کودک پسر به آمبولانس منتقل و راه تنفسی وی باز شد و با اقدامات درمانی متعددی که انجام شد، با علائم حیاتی در ساعت 21:30 به بیمارستان ولیعصر ممسنی تحویل داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم خونگرم ممسنی در تشییع دو کوک افغان سنگ تمام گذاشتند

مردم خونگرم ممسنی در تشییع دو کوک افغان سنگ تمام گذاشتند