مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 17:322022-01-31سياسي

معاون رییس جمهور: اقدامات ضربتی برای احیای این تالاب انزلی ضروری است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهوری در حاشیه بازدید از تالاب انزلی اظهارکرد: طرح مناسبی برای احیای تالاب انزلی با کمک مردم آماده خواهیم کرد.

وی با تأکید بر  اقدامات ضربتی برای احیای این تالاب انزلی بیان کرد: بسیاری از کارشناسان معتقدند احیای تالاب انزلی نیازمند یک برنامه 10 ساله است، اما امیدواریم در این مورد ضربتی تصمیم گیری و اقدام شود تا این تالاب هر چه سریع تر نجات پیدا کند.

  استاندار گیلان نیز در حاشیه این بازدید با اشاره اینکه سنبل آبی و رسوبات تالاب منجر به کاهش عمق آن شده، اظهار کرد: این مسئله تبدیل به یک نگرانی و تهدیدی برای حیات تالاب شده که با دستور رییس جمهوری و بازدید امروز اهتمام جدی برای نجات این تالاب وجود دارد.

اسدالله عباسی این نوید را به مردم داد که با همت و اراده موجود، دوباره شاهد فرود پرندگان مهاجر و زیست انواع آبزیان در تالاب انزلی بوده و ساکنان مناطق پیرامونی هم بتوانند از این تالاب استفاده کنند.

  معاون اجرایی رییس جمهوری و استاندار گیلان صبح امروز نیز از نوار ساحلی استان در راستای نظارت بر اجرای دستور آیت الله دکتر رییسی مبنی بر آزادسازی اراضی ساحلی توسط دستگاه های دولتی بازدید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: اقدامات ضربتی برای احیای این تالاب انزلی ضروری است

معاون رییس جمهور: اقدامات ضربتی برای احیای این تالاب انزلی ضروری است