مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 17:172022-01-31اقتصادي

54 درصد فاضلاب همدان به شبکه متصل است


مدیرعامل شرکت آبفای استان همدان گفت: در حال حاضر 54 درصد فاضلاب استان به شبکه فاضلاب سراسری متصل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد بختیاری فر ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از افتتاح و کلنگ زنی 19 پروژه آبفای همدان در ایام دهه فجر سال جاری خبر داد و افزود: اعتبار هزینه شده برای پروژه های کلنگ زنی شده برابر 27 میلیارد تومان و برای باقی پروژه ها بالغ بر 7.

5 میلیارد تومان است.

وی اجرا و کلنگ زنی این پروژه ها را در سطح 6 شهرستان همدان دانست و با اشاره به اقدامات این شرکت در طی 43 سال از انقلاب اسلامی گفت: در این مدت، جمعیت زیر پوشش آبفا در این مدت، از 28 درصد به نزدیک 100 رسیده، تعداد مشترکین چهار برابر، طول خطوط انتقال 3 تا 4 برابر، طول شبکه آبرسانی 2.

7 برابر و تعداد تصفیه خانه نیز از یک به پنج مورد رسیده است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان همدان از افزایش ظرفیت تصفیه خانه های فاضلاب، تعداد مشترکین، درصد جمعیت زیر پوشش فاضلاب اجرای خطوط انتقال فاضلاب و غیره نیز سخن گفت و افزود: بازسازی و نوسازی شبکه توزیع آب نیز در سال جاری برابر 49 کیلومتر مربع به انجام رسید.

بختیاری فر با بیان اینکه در بخش اصلاح شبکه توزیع آب در سال 1400، بالغ بر 2 هزار و 941 فقره انجام شده است، گفت: متعهد ما برای سال جاری تعویض 6 هزار دستگاه کنتور بود که در 9 ماهه سال جاری در این عرصه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

54 درصد فاضلاب همدان به شبکه متصل است

54 درصد فاضلاب همدان به شبکه متصل است