مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 16:572022-01-31ورزشي

خبر خوب معاون وزیر آموزش و پرورش از طرح رتبه بندی معلمان


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در خصوص آخرین وضعیت طرح رتبه بندی معلمان اظهار نظر کرد - صادق ستاری فرد در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص آخرین وضعیت طرح رتبه بندی فرهنگیان و همچنین نگاه وزارت به این طرح اظهار کرد: وزیر هفته گذشته در جلسه هیئت دولت با آقای مخبر و سازمان برنامه هماهنگی لازم را انجام دادند و قرار است موافقت دولت با اشکالات شورای محترم نگهبان صورت بگیرد و در جهت رفع آنها و اشکال بار مالی برطرف شود.

وی گفت: خوشبختانه کمیسیون نیز همراهی لازم را دارد و این هماهنگی میان مجلس و دولت انجام شده تا  اشکالات شورای نگهبان برطرف شود.

معاون تربیت بدنی وزیر آموزش و پرورش گفت: وزارت در این مدت سعی کرده آیین نامه را به گونه ای پیش بینی کند که قبل از اتمام سال بتوان طرح رتبه بندی را اجرا کرد, وی در خصوص برنامه های خود در این معاونت گفت: موضوع جدی در بحث تربیت بدنی در وزارت آموزش و پرورش بحث هدایت ورزشی مبتنی بر سند تحول بوده که با زیرساخت ها و مدارس و نیروی انسانی که داریم به این سمت حرکت خواهیم کرد.

وی گفت: اعتقاد داریم که اگر قرار است ورزش در کشور همگانی شده و ورزش همگانی و حرفه ای در کشور رشد و توسعه پیدا کند پایگاه آن مدارس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب معاون وزیر آموزش و پرورش از طرح رتبه بندی معلمان

خبر خوب معاون وزیر آموزش و پرورش از طرح رتبه بندی معلمان