مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 16:422022-01-31اقتصادي

پرداخت 50 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به کشاورزان قزوینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حمیدرضا تبسمی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی قزوین روز دوشنبه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، 87 طرح کشاورزی به مبلغ هزار و 238 میلیارد ریال در کارگروه به تصویب رسیده که از این تعداد تاکنون مبلغ 503 میلیارد ریال در قالب 61 طرح کشاورزی به صورت تسهیلات رونق تولید به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت شده و مابقی در دست بررسی بانک ها است.

وی با بیان اینکه بیشترین تسهیلات رونق تولید به بخش دام و طیور پرداخت شده است، اظهار داشت: شهرستان قزوین با معرفی 27 واحد تولیدی و دریافت 198 میلیارد ریال بیشترین تسهیلات رونق تولید را در بین شهرستان های استان به خود اختصاص داده است.

تبسمی یادآور شد: بانک کشاورزی با پرداخت 219 میلیارد ریال برای 14 واحد تولیدی، رتبه اول را در بین بانک های عامل در پرداخت تسهیلات رونق تولید در بخش کشاورزی دارد.

  وی اضافه کرد: کلیه واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی تکمیلی با اولویت طرحهای دام و طیور، شیلات، گلخانه و صنایع تبدیلی و تکمیلی می توانند از طریق سامانه بهین یاب اقدام به ثبت نام برای اخذ این تسهیلات کنند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین هدف از تامین تسهیلات مورد نیاز رونق تولید را راه اندازی طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 50 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به کشاورزان قزوینی

پرداخت 50 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به کشاورزان قزوینی