مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 16:272022-01-31سياسي

بازدید سرزده رییس کل؛ از جزیره خواری و تغییر کاربری تا کوه خواری


رییس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسؤولان قضایی از مشکلات و مطالبات مطرح شده مردمی لاهیجان و همچنین تعدادی از ساخت وسازهای غیرمجاز در شهرستان لاهیجان بازدید و دستورات قضایی را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رییس کل دادگستری استان گیلان در حاشیه بازدید از محله یاسر و نخجیرکلایه لاهیجان بررسی وضعیت ساخت وسازها در این شهرستان اظهار کرد: این منطقه یک الگویی برای دستگاه هایی شد که به دنبال کار کردن هستند زیرا سال های سال بود که این وضعیت غیرقابل تحمل در منطقه نخجیرکلایه وجود داشت.

وی با اشاره به بازدید چند وقت پیش خود از این مناطق و رفع بوی بد بیان کرد: ظرف مدت کوتاهی با تلاش های صورت گرفته مشکل این منطقه در حال حل شدن است و من حتماً نسبت به این مسائل دقت نظر داریم تا با پیگیری مسؤولان و نظارت مستمر امید خدمت به مردم بازگردد.

خلیلی با تأکید بر اینکه تمام مشکلات موجود تنها مربوط به اعتبارات نیست، افزود: علیرغم وجود اعتبارات، ضعف در مباحث مدیریتی است که کار پیش نمی رود و همه هزینه ها هدر می رود، پس می طلبد که جدیت در کار ده ها برابر از میزان اعتبارات باشد.

  وی خطاب به مسئولین شهرستانی گفت که خودتان مشکلات را بررسی کنید و نگذارید برای ما گزارش ارسال شود، شکایت کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرزده رییس کل؛ از جزیره خواری و تغییر کاربری تا کوه خواری

بازدید سرزده رییس کل؛ از جزیره خواری و تغییر کاربری تا کوه خواری