مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 16:272022-01-31سياسي

قول مساعد وزیر میراث فرهنگی برای ثبت جهانی هگمتانه


طی پیگیری های انجام شده، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، قول مساعدت داده تا در سال جاری ثبت جهانی تپه هگمتانه انجام شود.

- ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: طی پیگیری های انجام شده، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، قول مساعدت داده تا در سال جاری ثبت جهانی تپه هگمتانه انجام شود.

علیرضا قاسمی فرزاد دوشنبه 11 بهمن ماه در جمع استانداران کشور در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران که با حضور وزیر کشور و معاونین وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد، اظهار کرد: مناطق جنگی در مناطق غرب کشور به عنوان مناطق گردشگری تقویت شوند.

وی با اشاره به اینکه صنعت، معدن و کشاورزی محدودیت های در کشور دارد که حل و رفع آن ها زمان بر و هزینه بردار است، افزود: زیرساخت ها، پتانسیل ها و ظرفیت های مهمی در حوزه صنعت گردشگری در کشور فراهم است که می توان از آن ها بهره برداری کرد.

استاندار همدان با بیان اینکه در حوزه گردشگری، آثاری وجود دارند که هرچقدر هم مشمول زمان شوند به ارزش و قیمت آن ها افزوده خواهد شد، یادآور شد: در استان همدان، یک هزار و 800 اثر تاریخی، طبیعی و گردشگری وجود دارد که هرکدام از آن ها غنای فرهنگی و تاریخی لازم خود را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول مساعد وزیر میراث فرهنگی برای ثبت جهانی هگمتانه

قول مساعد وزیر میراث فرهنگی برای ثبت جهانی هگمتانه