مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 16:072022-01-31سياسي

اعطای حکم بازنشستگی و مستمری روستایی در 430 روستای اردبیل


مدیر صندوق بیمه روستایی و عشایری اردبیل گفت: طی ایام دهه فجر امسال، حکم بازنشستگی و مستمری روستایی در 430 روستای استان اردبیل اعطا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اردبیل، رضا عبداللهی بعدازظهر امروز در آیین اعطای حکم بازنشستگی و مستمری روستای خلیل آباد بخش هیر اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در 430 روستای استان اردبیل، حکم بازنشستگی و مستمری روستاییان اعطا خواهد شد که امروز در اولین اقدام چندین حکم در روستای خلیل آباد بخش هیر استان اعطا گردید.

وی افزود: در روستاهای استان اردبیل 181 هزار نفر واجد شرایط بیمه روستایی هستند که در حال حاضر 64 هزار نفر برای بیمه روستایی اقدام نموده و در حال حاضر 115 هزار نفر از واجدین شرایط متاسفانه برای بیمه روستایی اقدام نکرده اند که از عموم مشمولین درخواست داریم در اسرع وقت اقدام نمایند.

ضریب پوشش بیمه روستایی در استان اردبیل 29 درصد است مدیر صندوق بیمه روستایی و عشایری اردبیل تصریح کرد: ضریب پوشش بیمه روستایی در استان اردبیل 29 درصد بوده و از میانگین کشوری که 20 درصد است، در رتبه بالاتر قرار دارد.

عبداللهی ادامه داد: در طی 10 ماهه اخیر 320 میلیارد ریال واریزی بیمه از سوی مردم صورت گرفته است و 280 میلیارد ریال به بازنشستگان و مستمری بگیران استان واریز شده که البته از سوی دولت 640 میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای حکم بازنشستگی و مستمری روستایی در 430 روستای اردبیل

اعطای حکم بازنشستگی و مستمری روستایی در 430 روستای اردبیل