مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 16:022022-01-31سياسي

افتتاح یا آغاز اجرای 18 طرح آبرسانی در فارس به مناسبت دهه فجر


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس اعلام کرد که به میمنت ایام الله دهه فجر، 18 طرح آبرسانی در این استان افتتاح شده یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس اعلام کرد که به میمنت ایام الله دهه فجر، 18 طرح آبرسانی در این استان افتتاح شده یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

علی جان صادق پور دوشنبه 11 بهمن در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک به مناسبت چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی، گفت: اعتبار صرف یا پیش بینی شده برای طرح های دهه فجر در فارس بالغ بر 350 میلیارد ریال است.

او با بیان اینکه این طرح ها در 8 شهرستان فارس اجرایی شده یا به بهره برداری می رسد، گفت: با گشایش یا آغاز عملیات اجرایی این پروژه های آبرسانی جمعیتی بالغ بر 24 هزار خانوار از نعمت آب سالم و بهداشتی شرب بهره مند خواهند شد.

صادق پور اضافه کرد: این طرح ها شامل بهره برداری از 5 حلقه چاه آب شرب، بیش از 41 هزار متر خط انتقال آب، 27 هزار متر اصلاح یا توسعه شبکه توزیع آب، 6800 متر خط انتقال برق، 6 باب مخزن ذخیره با ظرفیت 7500 متر مکعب و یک باب ایستگاه پمپاژ است.

مدیرعامل آبفای فارس گفت: این طرح ها در شهرستان های اوز، داراب، جهرم، لارستان، لامرد، خرمبید، نی ریز و بیضا به بهره برداری خواهد رسید یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح یا آغاز اجرای 18 طرح آبرسانی در فارس به مناسبت دهه فجر

افتتاح یا آغاز اجرای 18 طرح آبرسانی در فارس به مناسبت دهه فجر