مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 16:022022-01-31سياسي

کاشت یک درخت به نیت هر شهید در بهشت زهرا(س)


معاون خدمات شهری سازمان بهشت حضرت زهرا(س) گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، به نیت هر شهید یک درخت را در بهشت حضرت زهرا(س) غرس می کنیم.

- معاون خدمات شهری سازمان بهشت حضرت زهرا(س) گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، به نیت هر شهید یک درخت را در بهشت حضرت زهرا(س) غرس می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر رشیدی با اشاره به غرس 30 هزار درخت به نیت 30 هزار شهید آرمیده در این سازمان گفت: از روز 12 بهمن ماه، به نیت هر شهید یک درخت در سازمان غرس می شود و این درختکاری در روزهای باشکوه دهه مبارک فجر و با حضور مسئولان و خادمان انقلاب اسلامی در بهشت حضرت زهرا(س) ادامه خواهد داشت.

او توضیح داد: در این زمینه اسناد و پیشنهادات اجرایی را به سازمان پارک ها و فضای سبز ارائه دادیم و پس از انجام مقدمات لازم و نهایی شدن این پروژه، بلافاصله مناقصه برگزار و زمان کاشت درخت ها نهایی شد.

رشیدی افزود: بر اساس نظر کارشناسان، درخت ها و درختچه هایی برای این منظور غرس خواهد شد که نسبت به آب و خاک این منطقه مقاوم باشد.

معاون خدمات شهری سازمان بهشت حضرت زهرا(س) با بیان این مطلب که این درخت ها در سراسر سازمان و با اولویت گلزار شهدا کاشته می شوند، گفت: آخر بهمن ماه امسال هم طرح کاشت 25 هزار گل لاله در محوطه سازمان بهشت حضرت زهرا(س) اجرا و عملیاتی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت یک درخت به نیت هر شهید در بهشت زهرا(س)

کاشت یک درخت به نیت هر شهید در بهشت زهرا(س)