مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 15:272022-01-31سياسي

برگزاری روز جهانی تالاب ها در فارس/ شیراز 7 روز آلودگی دارد


مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان فارس از برگزاری کنفرانس بین المللی روز جهانی تالاب ها به میزبانی شهرستان بختگان استان فارس خبر داد.

- ، حمید ظهرابی ظهر دوشنبه در یک نشست خبری مجازی با خبرنگاران بیان کرد: قرار است همزمان با روز جهانی تالاب ها قهرمانان تالاب ها انتخاب شوند از این رو این مراسم قرار است در شهرستان بختگان از توابع استان فارس و به صورت بین المللی برگزار گردد.

او اضافه کرد: این مراسم با حضور معاون رییس جمهور و نماینده برنامه عمران ملل متحد(UNDP) و مهمانان داخلی و خارجی در شهرستان بختگان در روز پنجشنبه 14 بهمن برگزار می شود.

وی در خصوص شعار امسال نیز بیان کرد: تالاب ها را ارج بنهیم و دوست بداریم عنوان شعاری است که برای امسال در نظر گرفته شده است به گفته این مقام مسئول در کشور بیش از 80 درصد تالاب ها متأثر از تخریب ها بوده و در استان فارس نیز 13 تالاب در فهرست کشوری ثبت شده دارد و تالاب های تشک، بختگان، کمجان، ارژن و پریشان به عنوان رامسرسایت شناخته می شوند.

به اعتقاد این مقام مسئول، تالاب های فارس طی چند سال اخیر به علت افزایش بهره برداری از منابع آبی آنها دچار صدمات متعددی شده اند و حتی با بارش هایی که طی چند سال اخیر داشته ایم نیز مشکلات موجود در این حوزه برطرف نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری روز جهانی تالاب ها در فارس/ شیراز 7 روز آلودگی دارد

برگزاری روز جهانی تالاب ها در فارس/ شیراز 7 روز آلودگی دارد