مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 14:422022-01-31سياسي

فعالیت 18 سالن مطالعه خصوصی در خراسان رضوی


مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی از فعالیت 18 باب سالن مطالعه خصوصی در استان خبر داد و گفت: خراسان رضوی در این زمینه در کشور پیشتاز است.

- حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فعالیت سالن های مطالعه خصوصی در سطح استان، اظهار کرد: ارائه خدمات کتابخانه ای و سالن های مطالعه به اقشار مختلف جامعه و در همه مناطق استان یکی از اهداف اصلی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در راستای اجرای عدالت فرهنگی و اجتماعی است.

بر این اساس با توجه به رشد جمعیت شهرها در استان ها و محدودیت احداث کتابخانه های عمومی در تمام مناطق با در نظر گرفتن محدودیت های منابع مالی دولتی استفاده از ظرفیت سالن های مطالعه خصوصی در سال های اخیر در دستورکار نهاد کتابخانه های عمومی قرار گرفته است.

وی با اشاره به درخواست مکرر مراجعان و مردم در راستای ایجاد فضاهای مطالعاتی، افزود: با توجه به حجم زیاد درخواست های مردم در رابطه با افزایش فضاهای مطالعاتی در شهرهای مختلف استان همراه با حفظ امنیت، آرامش و اعتماد پس از پیگیری های نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سال 1397 مصوب شد که سالن های مطالعه خصوصی با کسب مجوز از نهاد کتابخانه های عمومی کشور به صورت قانونی به فعالیت خود ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 18 سالن مطالعه خصوصی در خراسان رضوی

فعالیت 18 سالن مطالعه خصوصی در خراسان رضوی