مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 14:372022-01-31اقتصادي

دهه فجر45 طرح صنعتی و عمرانی در فارس بهره برداری می رسد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس اعلام کرد که دهه فجر امسال 45 طرح صنعتی و عمرانی در این استان به بهره برداری می رسد و گفت: از این تعداد 30 طرح عمرانی و زیرساختی و 15طرح صنعتی و تولیدی است.

- احد فتوحی دوشنبه 11 بهمن در نخستین همایش فصلی کوچینگ دانش محور که با هدف افزایش بهره وری و توسعه کسب و کارها با رویکردی نوین در شیراز برگزار شد، حمایت از کسب و کارهای کوچک را از راهبردهای این شرکت اعلام کرد.

فتوحی ادامه داد: در این زمینه با اجرای برنامه های مختلفی نظیر حمایت از برگزاری دوره های آموزشی، تورهای صنعتی و نمایشگاهی، خوشه های صنعتی وکسب وکار ،مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی و فن بازار از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط حمایت می شود.

او افزود: در راستای تسهیل فرآیند سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی، علاوه بر اصلاح برخی فرآیندها، گام های موثری در بخش الکترونیکی کردن فرآیندها برداشته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در ادامه با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: شهرک های صنعتی مولود انقلاب شکوهمند اسلامی است به نحوی که تمام شهرک های صنعتی در فارس، پس از پیروزی انقلاب ایجاد شده اند.

فتوحی افزود: هم اکنون 62شهرک وناحیه صنعتی در فارس راه اندازی و در قالب این شهرکهای صنعتی بیش از 7400قرارداد با سرمایه گذاران منعقد شده که در قالب این قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر45 طرح صنعتی و عمرانی در فارس بهره برداری می رسد

دهه فجر45 طرح صنعتی و عمرانی در فارس بهره برداری می رسد