مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 14:322022-01-31فرهنگي

حضور یک نمایش از خوزستان در بخش بین الملل تئاتر فجر


مسئول واحد نمایش حوزه هنری خوزستان با اشاره به حضور نمایش «عِندَ ما تَنتَهی تُسقُط» کار مشترک ایران و عراق در بخش بین المللی فجر گفت: - اهواز- مسئول واحد نمایش حوزه هنری خوزستان با اشاره به حضور نمایش عِندَ ما تَنتَهی تُسقُط کار مشترک ایران و عراق در بخش بین المللی فجر گفت: این نمایش 21 بهمن به زبان عربی اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آرش ساربان درباره جزییات خبر اظهار کرد: واحد نمایش حوزه هنری خوزستان با همکاری کمپانی تئاتر باهرون کربلا از عراق و گروه تئاتر شمایل کار مشترکی را تحت عنوان عِندَ ما تَنتَهی تُسقُط برای حضور در جشنواره بین المللی تئاتر فجر تولید کردند.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری خوزستان با بیان اینکه خوزستان با این اثر نمایشی برای اولین بار در بخش بین الملل تئاتر فجر حضور دارد، افزود: این نمایش با موضوع انسانیت، جنگ، داعش و صلح و صمیمیت است که با حضور هنرمندان خوزستانی به زبان عربی اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه عِندَ ما تَنتَهی تُسقُط به کارگردانی عبدالهادی الجرف از ایران و سجاد حمزه عبدالحسین جوذری از عراق تولید شده عنوان کرد: نویسنده این اثر نیز عبدالهادی الجرف، دستیار کارگردان امجد جلالی از ایران، مشاور کارگردان محمد زبیدات اصل از ایران و مشاور بین الملل علا الفریجی از عراق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور یک نمایش از خوزستان در بخش بین الملل تئاتر فجر

حضور یک نمایش از خوزستان در بخش بین الملل تئاتر فجر