مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-31سياسي

جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی مدنظر باشد


مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: جهاد منحصر در مباحث جسمی و مالی نبوده و در حوزه تبیین دستاوردهای انقلاب نیز باید مجاهدت همیشگی داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحجت الاسلام والمسلمین سعید عسکری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جهاد منحصر در جهاد جسمی و مالی نبوده بلکه دو نوع جهاد دیگر شامل جهاد تبیین و جهاد قلبی وجود دارد.

وی افزود: جهاد با زبان یا جهاد تبیین یکی دیگر از شاخصه های جهاد در راه خداست که وظیفه علما و نخبگان بوده و رسالت سنگینی است که باید در مسیر اجرای آن مجاهدتی همیشگی داشته باشیم.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تصریح کرد: نوعی دیگر از جهاد را می توان نارضایتی در قلب خویش از عملکرد استکبارگران و ظلم ظالمین عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عسکری افزود: همه ما به ویژه علما و روحانیون رسالت سنگینی در راستای تبیین ارزش های انقلاب اسلامی در جامعه دارند.

وی در ادامه سخنان خود به برنامه های کمیته تقریب مذاهب اسلامی در استان کردستان اشاره کرد و گفت: تمامی برنامه های این کمیته با مشارکت مردم و با محوریت علما و روحانیون اهل سنت و اهل تشیع خواهد بود.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور اظهار داشت: برنامه های دهه فجر باید مردمی باشد و این به معنای آن نیست که مردم هزینه این برنامه ها را بدهند بلکه با حضور مردمی این برنامه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی مدنظر باشد

جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی مدنظر باشد