مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 14:172022-01-31اقتصادي

رونمایی از نخستین کتاب گردشگری البرز برای روشندلان


استاندار البرز از رونمایی از نخستین کتاب گردشگری این استان برای روشندلان خبر داد.

- ، مجتبی عبداللهی ظهر دوشنبه در حاشیه نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی استان البرز اظهار کرد: صنایع دستی و گردشگری استان البرز نشانگر ظرفیت های فراوان این استان است و بسیار مورد بازدید مردم قرار گرفت .

وی بیان کرد: امید است با ادامه اینگونه نمایشگاه ها در شناساندن ظرفیت های استان البرز و سایر هموطنان در سراسر میهن در بحث صنعت گردشگری داخلی فعالیت داشته و در جذب صنعت توریسم که باید توجه ویژه به آن شود فعالیت تر باشیم.

استاندار البرز با بیان اینکه در استان البرز فرودگاه پیام با دو ظرفیت گردشگری و تخصصی فعالیت دارد، تصریح کرد: بر این اساس فرودگاه پیام یک ظرفیت بسیار بزرگ است که باید به آن توجه کنیم و در راستای خدمات دهی به عموم مردم شرایط مهیا شود.

وی خاطرنشان کرد: غرفه استان البرز در بحث گردشگری و آشنایی کودکان از ظرفیت های مختلف استان که کار نوع و اثرگذار در ذهن کودکان است اتفاق افتاده که به عنوان کار جدید قابل تقدیر و ستودنی است.

عبداللهی متذکر شد: امروز برای نخستین بار در کشور از کتاب روی خط بریل ویژه نابینایان و کم بینایان که در زمینه آشنایی با جاذبه های گردشگری استان البرز است، توسط ناهید اسدی که روشن دل می باشند و فرزانه سید اسحاقی مؤلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از نخستین کتاب گردشگری البرز برای روشندلان

رونمایی از نخستین کتاب گردشگری البرز برای روشندلان