مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 14:122022-01-31سياسي

گازرسانی به 2 روستای مرزی «قره دانگ» و «پشه لر» در گنبدکاووس


فرماندار گنبدکاووس از گازرسانی به دو روستای مرزی «قره دانگ» و «پشه لر» در ایام مبارک دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، شهرستان گنبدکاووس از لحظ وسعت، بزرگترین شهرستان گلستان محسوب می شود و دومین شهرستان پرجمعیت استان معرفی شده است که این شهرستان به دو بخش مرکزی و داشلی برون تقسیم شده است و وحدت و یکپارچگی بین اقوام در این شهرستان زبانزد خاص و عام است به گونه ای که 25 اقوام مختلف شیعه و سنی در صلح و صمیمیت در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

سرپرست فرمانداری گنبدکاووس در نشست با خبرنگاران استان تصریح کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر دو روستای مرزی قره دانگ و پشه لر در گنبدکاووس گازرسانی می شوند.

مهدی دهرویه با بیان اینکه 812 پروژه در بخش صنعت، معدن و تجارت در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: تعداد 151 پروژه در بخش جهاد کشاورزی، 24 پروژه در بش صندوق کارآفرینی و امید، مخابرات 16 پروژه، شرکت توزیع برق 9 پروژه، شرکت گاز 9 پروژه، بنیاد مسکن هشت و کمیته امداد امام خمینی (ره) هفت پروژه و تعاون، کار و رفاه اجتماعی 6 پروژه در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: راه آهن شمال شرق 6 پروژه، راهداری و حمل و نقل جاده ای چهار پروژه شرکت آب و فاضلاب چهار پروژه، منابع طبیعی چهار پروژه، آب منطقه ای سه پروژه، تامین اجتماع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به 2 روستای مرزی «قره دانگ» و «پشه لر» در گنبدکاووس

گازرسانی به 2 روستای مرزی «قره دانگ» و «پشه لر» در گنبدکاووس