مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 14:122022-01-31سياسي

برنامه های دهه فجر گیلان با برش ملی و استانی برگزار می شود


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه برنامه های دهه فجر در استان با برش ملی و استانی برگزار می شود، گفت: بیش از 150 ویژه برنامه نیز در شهرستان ها گیلان اجرا می شود.

- ، رضا ثقتی بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با قدردانی از نمایش خوب رسانه ای خبرنگاران گیلانی در سفر اخیر رییس جمهور، اظهار کرد: بی شک اگر حضور خبرنگاران نبود بسیاری از خیلی اتفاقات خوب دولت در این سفر ابتر می ماند.

وی با بیان اینکه عملکرد خوب رسانه گیلان قابل ستایش بود، اظهار کرد: رییس جمهور در این سفر خواستار حمایت از خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه هر آنچه توان داریم برای حمایت رسانه ها و ایجاد رفاه و آرامش فکری برای خبرنگاران انجام دهیم، گفت: اگر خبرنگار در امنیت و آرامش فکری باشد حوزه رسانه پویا و با نشاط بوده و در تولید محتوای اثرگذارتر نیز گام بر می داریم.

تخصیص اعتبارات برای مجتمع های فرهنگی هنری گیلان وی با بیان اینکه در سفرهای ریاست جمهور پروژه های عمرانی بیشتر منفعت را می برند، اضافه کرد: در همین راستا پروژه های عمرانی حوزه فرهنگ و هنر گیلان در این سفر اعتباراتی جذب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دهه فجر گیلان با برش ملی و استانی برگزار می شود

برنامه های دهه فجر گیلان با برش ملی و استانی برگزار می شود