مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-31سياسي

هنرمندان گرافیست کهگیلویه و بویراحمد با خلق اثر به خشونت نه گفتند


یاسوج_ رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارگاه یک روزه پوستر با موضوع «خشونت ممنوع» در محکومیت و انزجار از نزاع های دسته جمعی در استان و استفاده از اسلحه در یاسوج برگزار شد.

- خبرنگار مهر ، شریف اسلامی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: ورکشاپ یک روزه پوستر با موضوع خشونت ممنوع، محکومیت و انزجار از نزاع های دسته جمعی در استان و نه با اسلحه در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان با حضور جمعی از هنرمندان برگزار شد.

اسلامی تصریح کرد: در این برنامه تعداد 10 تن از هنرمندان و طراحان گرافیک استانی حضور یافته که تلاش داشتند تا با پرداختن به ابعاد مختلف سنت غلط استفاده از اسلحه در مراسم شادی و شیون و نقش آن در شکل گیری نزاع های دسته جمعی در استان، با خلق اثر در حوزه پوستر به این معضلات بپردازند.

اسلامی گفت: این مرکز با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی و دادسرای عموی استان در راستای کمک به بهبود فضای زیست اجتماعی در استان و ترویج فرهنگ همدلی، تعاون و مهرورزی و تقبیح خشونت و درگیری اقدام به برگزاری برنامه های هنری در سطح شهر یاسوج کرده است.

اسلامی اظهار داشت: در این راستا دو کارگاه نقاشی و پوستر و سه نمایش خیابانی با موضوع فضیلت های فرهنگ عشایری و نفی سنت های غلط بومی از جمله استفاده از اسلحه در مراسم شادی و عزا در سطح یاسوج طی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان گرافیست کهگیلویه و بویراحمد با خلق اثر به خشونت نه گفتند

هنرمندان گرافیست کهگیلویه و بویراحمد با خلق اثر به خشونت نه گفتند