مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-31سياسي

نسل هفتم ساخت وساز را به نتیجه می رسانیم


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: امیدواریم نسل هفتم ساخت وساز که استفاده ترکیبی از دانش و تکنولوژی های نوظهور است را به نتیجه برسانیم.

- احمد خرم امروز (دوشنبه، 11 بهمن ماه) در مراسم افتتاح بیستمین نمایشگاه تجهیزات گرمایشی و سرمایشی اصفهان، درباره صنعتی شدن و عبور از نسل های چهار، پنج و ششم ساخت وساز در دنیا که پایه کار سازمان نظام مهندسی ساختمان است، اظهار کرد: این سازمان باید دبیر کمیته ای باشد که صنعتی سازی در استان را پیگیری کند.

وی با تأکید بر اینکه اصفهان، استان صنعتی پیشتاز است، گفت: مناسب نیست استانی دیگر پیشتاز صنعتی سازی کشور شود، بنابراین باید در جلسات و کمیته های مختلف موضوع صنعت سازی از این شکل به حالت قابل قبول خارج شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به اینکه اصفهانی ها سیاست ورزترین استان کشور هستند، گفت: اصفهان ها خوب اطلاعات را جمع، خوب چالش ها را شناخته و خوب اطلاعات را می دهند، از سوی دیگر اصفهانی ها هوای یکدیگر را در فعالیت های اقتصادی دارند و همواره به دنبال مهیا کردن بستر و ابزارهای لازم هستند.

وی همچنین اضافه کرد: فضای استاد - شاگردی یعنی انتقال دانش و تجربه و این فضا هنوز در اصفهان حاکم است و باید توجه داشت که زحمت مدیران استان مضاعف است و باید چند برابر کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل هفتم ساخت وساز را به نتیجه می رسانیم

نسل هفتم ساخت وساز را به نتیجه می رسانیم