مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 13:472022-01-31سياسي

خیانت عادی سازی روابط با رژیم سفاک صهیونیستی درتاریخ ثبت می شود


دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی سفر رییس رژیم صهیونیستی به ابوظبی و عادی سازی روابط با این رژیم را خیانتی فراموش نشدنی توصیف کرد.

- ، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای سفر رییس رژیم صهیونیستی به ابوظبی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: بی تردید خیانت عادی سازی روابط با رژیم سفاک و ضد مردمی صهیونیستی که خود را قوم برتر و صاحب حق حیات در جهان می داند و میلیون ها انسان آزاده از آن متنفر هستند در تاریخ ثبت خواهد شد و خیانتکاران به ملت فلسطین و مقاومت که با قصابان ملت فلسطین و مقاومت دست دوستی داده اند هرگز امنیت و صلح را برای منطقه به ارمغان نخواهند آورد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی دیدار اسحاق هرتزوگ رییس جمهور رژیم نامشروع و اشغالگر صهیونیستی از امارات متحده عربی و استقبال گرم رهبران این کشور اسلامی و عربی از این مقام صهیونیستی که توهین و خیانت آشکاری به ملت فلسطین و ملت های اسلامی و آزادیخواه جهان است را به شدت محکوم و تقبیح می کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیانت عادی سازی روابط با رژیم سفاک صهیونیستی درتاریخ ثبت می شود

خیانت عادی سازی روابط با رژیم سفاک صهیونیستی درتاریخ ثبت می شود