مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 13:472022-01-31اجتماعي

ساماندهی سگ های بلاصاحب یکی از مهم ترین دغدغه های شهرداری تبریز است


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کلانشهر تبریز مسئله ی ساماندهی سگ های بلاصاحب را یکی از مهمترین دغدغه های شهرداری تبریز عنوان کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کلانشهر تبریز مسئله ی ساماندهی سگ های بلاصاحب را یکی از مهمترین دغدغه های شهرداری تبریز عنوان کرد.

یونس فاتح در جلسه ای که با رییس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز داشت از دغدغه ها و نگرانی های شهروندان در خصوص سگ های بلاصاحب اظهار کرد: در چند ماه اخیر گزارش های زیادی مبنی بر پرسه سگ های بلاصاحب در اقصی نقاط شهر به ما رسیده است و شهروندان از این بابت ابراز نگرانی می کنند.

وی اضافه کرد: بعد از نشست های مختلف با کارشناسان امر، تشکل های مردم نهاد حامی حیوانات و مسئولین ذی ربط تصمیم بر عقیم سازی این سگها گرفته شد که امیدواریم بتوانیم با همکاری دانشکده ی دامپزشکی دانشگاه تبریز این تصمیم را هرچه سریعتر و با رعایت تمامی نکات بهداشتی عملی کنیم.

فاتح مسئله ی ساماندهی سگ های بلاصاحب را حساس خوانده و بیان کرد: مردم از وجود این سگها در سطح شهر احساس نگرانی می کنند چرا که هم از لحاظ روانی بر روی مردم تاثیر می گذارد و هم باعث بی نظمی در اکوسیستم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی سگ های بلاصاحب یکی از مهم ترین دغدغه های شهرداری تبریز است

ساماندهی سگ های بلاصاحب یکی از مهم ترین دغدغه های شهرداری تبریز است