مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 13:322022-01-31ورزشي

گفتگو با جعبه سیاه آزمون در روسیه/ بایر 5 سال پیش دنبال سردار بود


مترجم سردار آزمون در روسیه به تشریح جزیی ترین اتفاقات این بازیکن در مدت زمان حضورش در سه باشگاه روسی پرداخت و گفت: سردار در سال 2019 از انگلیس پیشنهاد داشت اما ترجیح داد به زنیت برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، باوکو پوچوف در 9 سال گذشته همواره به عنوان مترجم و دوست صمیمی و خانوادگی در کنار سردار آزمون در تیم های روبین کازان، روستوف و زنیت حضور داشته و به نوعی جعبه سیاه زندگی مهاجم تیم ملی ایران محسوب می شود.

پوچوف در تازه ترین گفتگوی خود با سایت اسپورت 24 روسیه به تشریح جزیی ترین اتفاقات رخ داده برای آزمون در تمام این سال ها پرداخت.

به گفته پوچوف، باشگاه بایر لورکوزن از سال 2016 به دنبال جذب سردار آزمون بود و در سال 2019 و همزمان با پیشنهاد زنیت، یک باشگاه انگلیسی اقداما تی برای جذب مهاجم تیم ملی ایران انجام داد اما به خاطر حرف یک مربی قید انگلیس را زد.

این مترجم همچنین گفت که بعد از درخشش آزمون با تیم روستوف، تیم هایی از فرانسه و بوندس لیگا برای جذب این مهاجم اقداماتی انجام دادند که تلاش آنها به جایی نرسید.

بخش هایی از گفتگوی مفصل پوچوف در ادامه می آید: * از ابتدا شروع کن؛ از ژانویه 2012.

روبین کازان یک اردوی آماده سازی در ترکیه برگزار می کند، شما به مربی تیم جوانان ولادیمیر یژوروف نزدیک می شوید و به او آزمون را پیشنهاد می کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگو با جعبه سیاه آزمون در روسیه/ بایر 5 سال پیش دنبال سردار بود

گفتگو با جعبه سیاه آزمون در روسیه/ بایر 5 سال پیش دنبال سردار بود