مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 13:272022-01-31ورزشي

خانه های تخصصی ورزش افتتاح می شود /پیشتازی بسیج در ورزش تیراندازی


مسئول سازمان بسیج ورزشکاران اصفهان گفت: خانه های تخصصی ورزش در شهرستان ها با توجه به پتانسیل شهرستان افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ وحید رجبی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بسیج متعلق به مردم است و افرادی که در مسئولیت های بسیج هستند در زمان کوتاهی مسئولیت دارند باید بسیج را از خود بدانند.

وی در خصوص برنامه های دهه فجر افزود: در حوزه سالن های ورزشی اولویت بندی برای مکان این بود که نقاطی انتخاب شود که محرومیتی از لحاظ مراکز ورزشی دارند.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران اصفهان با اشاره به ساخت سالن های ورزشی به همت سازمان بسیج ادامه داد: 70 درصد بودجه ساخت برای بسیج بود اما 30 درصد منابع استانی تحقق پیدا نکرد و سوله ها کامل نشده بود و اولویت ما تکمیل و راه اندازی سوله ها و سالن های ورزشی بوده است که نیاز به تأمین 220 میلیارد بودجه دارد.

وی تصریح کرد: سوله ها و سالن های ورزشی برای اسکان موقت مردم در هنگام بحران و ورزش ساخته می شود و با این نگاه به سوله های ورزشی دور دست نگاه می کنیم و در آینده نزدیک این سوله ها به بهره برداری می رسد.

رجبی اضافه کرد: همچنین استعدادیابی مخصوص هر منطقه در سالن های ورزشی انجام می شود، به عنوان مثال فریدون شهر کشتی خیز، فلاورجان والیبال خیز و گلپایگان کاراته کار خیز است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های تخصصی ورزش افتتاح می شود /پیشتازی بسیج در ورزش تیراندازی

خانه های تخصصی ورزش افتتاح می شود /پیشتازی بسیج در ورزش تیراندازی