مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 13:272022-01-31سياسي

واقعیت انقلاب چیز دیگری است...


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: از ابتدای انقلاب و در مقاطع حساس پس از انقلاب، با اتکا بر نظریات غربی سعی شد واقعیت های انقلاب بیان شود که این امر برازنده جامعه انقلابی ایران نیست زیرا روایت ها با واقعیت های ملموس جامعه ایران در وقایع مهمی نظیر راهپیمایی ها، - تشییع پیکر شهدای غواص، مراسم اعتکاف، تشییع پیکر شهید سلیمانی وغیره سازگاری نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا عبدالحسین کلانتری در اختتامیه دومین جشنواره ملی ذوالفقار با تبریک ایام دهه فجر بیان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند این انقلاب بی نام خمینی(ره) در هیچ جا شناخته شده نیست.

انقلابی ضد استبدادی و ضد استعماری که طلیعه تمدنی خدا محور و مدعی تاریخ جدیدی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی در اوج نزاع بلوک شرق و غرب راه سومی پیش رو نهاد و بشریت را از این دوگانگی موهوم نجات داد و سنت را احیا کرد.

انقلاب در زمانی که غالب تحلیل ها مدعی افول دین و سلطه سکولاریسم بودند بر مبنای دین حکومت جدیدی بنا نهاد و روحی در کالبد بی روح جهان مدرن دمید.

کلانتری با بیان اینکه انقلاب انسان های طراز متفاوتی همچون شهیدان چمران، باکری، خرازی و سلیمانی بزرگ را پرورش داد، افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی خود پرورده مکتب خمینی(ره) بود و اکنون رهبر معظم انقلاب او را مکتبدار می خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقعیت انقلاب چیز دیگری است...

واقعیت انقلاب چیز دیگری است...