مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 13:272022-01-31سياسي

متاسفانه بانک ها ماده 9 قانون معادن را اجرا نمی کنند


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس خاطرنشان کرد: متاسفانه بانک ها ماده 9 قانون معادن را اجرا نمی کنند که این شیوه نیازمند بازنگری و توجه جدی با هدف تسهیل در بخش تولید است.

- عبدالعظیم خادم حمزه دوشنبه 11 بهمن در چهارصد و بیست و ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که با 9 دستورکار در زمینه رفع مشکلات واحدهای تولیدی برگزار شد، با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری مبنی بر مانع زدایی در بخش تولید، مطرح کرد: مقامات عالی و مردم از ما انتظار دارند که موانع و مشکلات بخش تولید را رفع کنیم و با توجه به اینکه یکی از موانع اصلی تولید به تامین مواد اولیه و بانک ارتباط دارد، باید مانع زدایی شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از تولیدکنندگان از ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سواستفاده می کنند، افزود: اجازه نمی دهیم برخی از تولیدکنندگانی که نمایش می دهند از ظرفیت کارگروه و حسن نیت دولت سواستفاده کنند؛ چراکه برخی از آن ها تمامی موضوعات و مسائل لازم را مطرح نمی کنند و لازم است بدانند که ما از تولیدکنندگان واقعی بنابر وظیفه ای که داریم به صورت جدی حمایت خواهیم کرد.

خادم حمزه با بیان اینکه اقدامات بسیار جدی در نهاد ریاست جمهوری در راستای رفع مشکلات و افزایش ظرفیت تولید انجام می شود، گفت: ظرفیت تولید در برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متاسفانه بانک ها ماده 9 قانون معادن را اجرا نمی کنند

متاسفانه بانک ها ماده 9 قانون معادن را اجرا نمی کنند