مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 12:372022-01-31اقتصادي

برگزاری ایده بازار مهندسی عمران و محیط زیست در دانشگاه امیرکبیر


ایده بازار «مهندسی عمران و محیط زیست» با هدف حمایت توسعه، بهره برداری و تجاری سازی ایده های نو در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

- ایده بازار مهندسی عمران و محیط زیست با هدف حمایت توسعه، بهره برداری و تجاری سازی ایده های نو در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویداد ملی ایده بازار مهندسی عمران و محیط زیست به همت مرکز نوآوری دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مرکز تبادل فناوری ایده بازار امیرکبیر و همچنین با حمایت جمعی از انجمن ها و شرکت های مطرح این حوزه برگزار می شود.

ضرورت توجه به گسترش روزافزون مفهوم کارآفرینی و توسعه اکوسیستم استارت آپی و همچنین نیاز صنعت مهندسی عمران کشور به یک تحول بزرگ از لحاظ ورود تکنولوژی ها و مصالح نوین به این صنعت، شناسایی فناوری ها و نوآوری ها و همچنین تیم ها و شرکت های فناورمحور در این حوزه، توجه به بازار کار مناسب، شناسایی دانشجویان و فارغ التحصیلان خلاق و نوآور، رشد شرکت های دانش بنیان در تمامی شاخه های مهندسی عمران و حمایت جهت توسعه، بهره برداری و تجاری سازی ایده های نو از اهدف این ایده بازار است.

این ایده بازار در چهار محور خاک، ژئوتکنیک و راه و ترابری، مهندسی و مدیریت ساخت، سازه و زلزله و آب و محیط زیست برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ایده بازار مهندسی عمران و محیط زیست در دانشگاه امیرکبیر

برگزاری ایده بازار مهندسی عمران و محیط زیست در دانشگاه امیرکبیر