مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 12:372022-01-31سياسي

همراهی شورای شهر بجنورد با بیماران سرطانی خراسان شمالی


رییس شورای اسلامی شهر بجنورد از همراهی اعضای شورای ششم با بیماران سرطانی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمشید عین بیگی در سی و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد که با حضور اعضا و رییس انجمن حمایت از بیماران سرطانی خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی دوره ششم شهر بجنورد خود را موظف به حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در بجنورد و مرکز استان می دانند.

وی تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی و شهرداری بجنورد تمام تلاش خود را می کنند تا به میزان بضاعت و ظرفیتی که وجود دارد قدمی برای کاهش رنج این بیماران که حتی از نقاط دور دست استان به بجنورد می آیند بردارند.

وی ادامه داد: موضوع اختصاص زمین به انجمن عطوفت در کمیسیون مربوطه بررسی می شود و سپس به صحن شورا می آید تا تصمیم صحیح در خصوص آن اتخاذ شود.

سید محسن موسوی دیگر عضو شورای اسلامی شهر بجنورد نیز در این جلسه بر ضرورت حمایت همه جانبه از این بیماران توسط شورای شهر و شهرداری تاکید کرد و گفت: می توانیم از ظرفیت های موجود در بجنورد برای ارائه آموزش های پیشگیری از سرطان توسط انجمن عطوفت بهره ببریم.

رییس انجمن حمایت از بیماران سرطانی خراسان شمالی نیز در ابتدای در این جلسه به بیان وضعیت استان در خصوص تعداد بیماران سرطانی پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی شورای شهر بجنورد با بیماران سرطانی خراسان شمالی

همراهی شورای شهر بجنورد با بیماران سرطانی خراسان شمالی