مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 12:322022-01-31اجتماعي

تملک و بازگشایی معبر در محله حق گویان


مدیر منطقه یک شهرداری همدان از تملک و بازگشایی معبر در محله حقگویان در راستای سهولت رفت و آمد شهروندان خبر دد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حامد جلیلوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از مهم ترین خواسته هایی که شهروندان در محلات قدیمی شهر دارند بهبود وضعیت تردد و سهولت در رفت و آمد است اظهار کرد: تعریض و بازگشایی معابر تاثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی این محلات دارد و لذا باعث به وجود آمدن حس رضایت مندی در همشهریان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طی دو ماه اخیر این دومین پروژه تملک و تعریض و بازگشایی معابر در سطح منطقه یک است عنوان کرد: تلاش شهرداری منطقه یک شناسایی مناطق و معابر مستعد تعریض و بازگشایی آنهاست تا شهروندان بتوانند با آسایش بیشتری و بدور از هرگونه ترافیک و شلوغی در این محلات زندگی کنند.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان با بیان اینکه معابر شهری بیش ترین فضای شهری را اشغال کرده اند و دارای مهم ترین کارکرد در تکاپوی شهری هستند افزود: معابر، حلقه های واسط و رشته های ارتباطی بناها وسایر فضاهای شهری است که اگر مورد توجه قرار گیرند، بیش ترین کارکرد را در زندگی شهری دارند.

وی تأکید کرد: معابر شهرری حیاتی ترین نقش را در پویایی یک شهر رقم می زند که یک طراحی و اصلاح هندسی صحیح در معابر شهری، بسیاری از مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تملک و بازگشایی معبر در محله حق گویان

تملک و بازگشایی معبر در محله حق گویان