مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 12:322022-01-31اقتصادي

اتمام صدور سند برای 120 هزار هکتار اراضی کشاورزی گیلان


مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه صدور سند برای 120 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به اتمام رسیده است، گفت: صدور سند دست سوء استفاده گران را کوتاه می کند.

- ، حسن گیلان پور ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گیلان دارای 238 هزار هکتار شالیزار و 160 هزار هکتار اراضی باغی است که میزان دقیق نیز بعد از کاداستر اطلاع رسانی می شود.

وی با بیان اینکه در طرح کاداستر از طرح تقسیم و دوربین های دو فرکانسه استفاده می شود که از ضریب خطای پایینی برخوردار است، گفت: صدور سند 120 هزار هکتار از اراضی گیلان به اتمام رسیده است.

گیلان پور با اشاره به اینکه ثبت مالکیت روستاهای گیلان با تعیین منابع ملی و دولتی انجام می گیرد، اضافه کرد: بعد از صدور مالکیت و سند برای اراضی تغییر کاربری ها تعیین و تکلیف شده و در همین زمینه از حجم پرونده ها نیز در دادگاه ها کاسته می شود.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه مهم ترین هدف صدور سند برای اراضی کشاورزی بالا بردن امنیت در گیلان است، ادامه داد: با این عمل دست سو استفاده گران به اراضی ملی کوتاه شده و تولیدات کشاورزی این استان نیز افزایش پیدا کرده و پیشرفت صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام صدور سند برای 120 هزار هکتار اراضی کشاورزی گیلان

اتمام صدور سند برای 120 هزار هکتار اراضی کشاورزی گیلان