مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 12:272022-01-31اقتصادي

کمک میلیاردی ستاد اجرایی به مناطق سیل زده جنوب فارس


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در فارس در خصوص کمک های این ستاد به شهرستان های متأثر از سیل در جنوب استان، گفت: پس از وقوع سیل ارزاق امدادی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان بین سیل زدگان توزیع شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در فارس در خصوص کمک های این ستاد به شهرستان های متأثر از سیل در جنوب استان، گفت: پس از وقوع سیل ارزاق امدادی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان بین سیل زدگان توزیع شد.

ابوالفضل خروطی دوشنبه 11 بهمن در نشستی که با حضورمعاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ه) در استان فارس برگزار شد، اظهار کرد: 13 دی ماه امسال با توجه وسعت سیل در جنوب فارس (شهرستان های بیرم لار، لامرد و مهر) قرارگاهی راه اندازی و امدادرسانی به مردم و تخلیه منازل آن ها از سیلاب با همکاری گروه های جهادی آغاز شد.

او با اشاره به تعمیر منازل آسیب دیده از سیلاب، افزود: با حمایت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) طی دو روز آینده یک تیم 20 نفره به مدت 10 روز به مناطق اعزام و اقدام به بازسازی واحدهای تخریبی و تعمیری می پردازند.

مدی کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در فارس با اشاره به اینکه بیش از 1380 منزل مسکونی در این سیلاب دچار آسیب دیده شده بود، از تهیه و توزیع اقلام ضروری، بسته های لوازم خانگی از جمله یخچال، گاز، فرش، پتو و سرویس مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک میلیاردی ستاد اجرایی به مناطق سیل زده جنوب فارس

کمک میلیاردی ستاد اجرایی به مناطق سیل زده جنوب فارس