مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 12:222022-01-31اقتصادي

بچه پولدار هایی که سربازی نمی روند!


دارندگان مدرک پزشکی عمومی و دکترای تخصصی باید 600 میلیون تومان بابت کارت معافیت از خدمت سربازی در زمان صلح به حساب خزانه کشور واریز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اعتماد، رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 مجلس خبر از موافقت این کمیسیون با خرید سربازی برای سربازان غایب داد.

آن طور که سخنگوی کمیسیون تلفیق بیان داشت، مبلغ خرید خدمت سربازی از 250 تا 600 میلیون تومان است.

یعنی هرچه تحصیلات مشمولان غایب بالاتر باشد، رقمی که باید پرداخت شود نیز بالاتر می رود؛ تا جایی که دارندگان مدرک پزشکی عمومی و دکترای تخصصی باید 600 میلیون تومان بابت کارت معافیت از خدمت سربازی در زمان صلح به حساب خزانه کشور واریز کنند.

ورای آنکه هنوز روشن نیست چه برنامه ریزی ای برای توزیع این میزان ورودی به خزانه کشور شده است و قرار است این میزان منابع حاصله احتمالی در کجا مصرف شود، نکته قابل توجه، نگاه سرمایه دارانه و خلاف عدالت اجتماعی کمیسیون تلفیق به مقوله خدمت سربازی است.

این درحالی ا ست که حدود دو سال پیش سردار کمالی، رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو های مسلح اعلام کرد که پرونده فروش سربازی یا جریمه ریالی سربازی مختومه شده و دیگر اجرا نخواهد شد، بنابراین لازم است مشمولان غایب به امید اجرای دوباره چنین طرح هایی نمانده، وضعیت سربازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بچه پولدار هایی که سربازی نمی روند!

بچه پولدار هایی که سربازی نمی روند!