مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 12:122022-01-31ورزشي

سرانه ورزشی خراسان شمالی از کشور کمتر است/ لزوم توزیع عادلانه اعتبارات


سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان شمالی با تاکید بر لزوم توزیع عادلانه اعتبارات ورزشی بین استان ها گفت: سرانه ورزشی استان از کشور کمتر است و چندین پروژه نیمه تمام داریم.

- ، روح اله حسین پور ظهر دو شنبه در دیدار جمعی از مسئولان وزارت ورزش و جوانان که در محل استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان باید در راستای اجرای قانون توسعه متوازن نگاه عادلانه در توزیع اعتبارات بین استان ها داشته باشد.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان شمالی ادامه داد: خراسان شمالی دارای ظرفیت ها و استعدادهای فراوان به ویژه در حوزه ورزش است که توسعه آن مستلزم توجه بیشتر سطح ملی در توزیع اعتبارات با نگاه عادلانه است.

وی ورزش را ظرفیتی مهم برای افزایش دوستی ها در بین مردم با گویش ها و مذهب های مختلف عنوان کرد و افزود: سرانه ورزشی استان نسبت به میانگین کشوری پایین تر است و همچنین چندین پروژه ورزشی نیمه تمام در استان وجود دارد که باید با نگاه جدی سطح ملی این موضوعات در استان تعیین تکلیف شود.

حسین پور خطاب به سرپرست اداره کل ورزش و و جوانان استان گفت: 80 درصد اعتبارات ملی و در ظرفی مشترک بین استان ها توزیع می شود که جذب این اعتبارات مستلزم پیگیری های بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه ورزشی خراسان شمالی از کشور کمتر است/ لزوم توزیع عادلانه اعتبارات

سرانه ورزشی خراسان شمالی از کشور کمتر است/ لزوم توزیع عادلانه اعتبارات